رودخانه

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ادکلن زنانه کوکو شانل یکی از محبوب ترین برند های ادکلن زنانه بین ستارگان هالیوود در جهــان. با رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی. تولید شده توسط کمپانی محبوب Chanel فرانسه ...


ادکلن زنانه کوکو شانل (Coco Chanel)

یکی از محبوب ترین برند های ادکلن زنانه بین ستارگان هالیوود در جهــان

با رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی...


تولید شده توسط کمپانی محبوب Chanel فرانسه



قیمت : 38000 تومان

کوکو شانل اولین عطری است که پس از مرگ بانو Chanel به یاد او طراحی شد و در سال 1984 به بازار آمد. طراح آن تلاش کرد تا تصویری از Coco و سبک و سیاق زندگی او و فضای زندگیش در آپارتمانش در خیابان Combon را به دوستدارانش هدیه کند . Coco لقبی که دوستانش نزدیک Chanel به او داده بودند به زمانی برمیگردد که او تصمیم داشت خواننده و هنرپیشه شود ، اما به خاطر علاقة زیادش به طراحی مد ، آن را رها کرد .


قیمت : 38000 تومان

ویژگی های محصول:
عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: گرم و تلخ
فصل: ماه های سرد سال



مشخصات محصول:
نام فارسی : ادکلن کوکو شانل
نام انگلیسی : Coco Chanel
نوع محصول : Eau de Parfum
حجم: 100 ML
محصول کشور : فرانسه
تعداد : 1 عدد

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

این ساعت بدون صفحه جالب در نگاه اول ممکن است فقط یک دستبند نقره‌ای به نظر آید که با لامپهای LED تزئین شده است. اما نورهایی که زیر درز و بندهای این ساعت می‌بینید، در واقع با لمس سطح آن نمایان می شود و زمان را نشان می‌دهند …


ساعت LED مدل Iron Samurai

یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند

این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و

زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود

با طراحی بسیار ساده و مدرن …


توجه: رنگ مورد علاقه خود را هنگام سفارش در قسمت پیغام دکر نمایید

قیمت : 17800 تومان


ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند. این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود. طراحی این ساعت بسیار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

این ساعت در بسته بندی شکیل با جعبه ی فوق العاده زیبای فلزی عرضه می شود


قیمت : 17800 تومان


این ساعت با تمامی ساعت های انالوگ و یا دیجیتال های قدیمی فرق می کند. ساعت سامورایی نسل جدیدی از ساعتهای مچی شیک و زیبا میباشد که به رهبری طرحهای ژاپنی LED دار به تازگی وارد بازار ساعت شده اند. این ساعت کاملا شبیه به یک دستبند تمام استیل فوق العاده زیبا می باشد که با شیوه‌ای متفاوت زمان را به نمایش می‌گذارد و دیگران را حیرت زده خواهد کرد.



مشخصات ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی:
- بند فلزی
- کاملاً بدون صفحه!
- نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
- سطح کیفیت: درجه 1 (اوریجینال)
- طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
- بسته بندی: جعبه فوق العاده شکیل فلزی


قیمت : 17800 تومان

 


جدیدترین و مدرن ترین ساعت عرضه شده …

فوق العاده شیک و زیبا

مخصوص مشکل پسندان

با کیفیتی بی نظیر

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

قیمت : 17800 تومان


ساعتی فوق العاده زیبا، جدید و خیره کننده

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید …

یک ساعت اسپرت هم برای خانم ها هم برای آقایون

برای شما که می خواهید به روز باشید

راز شیک پوش شدن اینجاست!



قیمت : 17800 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

مورست پودر حجم دهنده و پرپشت کننده موی سر میباشد که تاثیری معجزه آسا و جادویی دارد، تنها پس از 30 ثانیه استفاده از مورست موی شما فوق العاده پرپشت و زیبا خواهد شد. با مجوز وزارت بهداشت.


پودر حجم دهنده موی سر مورست (Morast)

تاثیری معجزه آسا و جادویی در 30 ثانیه

دیگر قصه موهای از دست رفته خود را نخورید ...

پدیده محصولات آرایشی ...

برنده اختراع قرن محصولات آرایشی در آمریکا

چه هدیه ای بهتر از جوانی؟

با مورست تا جوانی فقط 30 ثانیه فاصله دارید

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران




قیمت : 22000 تومان


دیگر غصه موهای از دست رفته خود را نخورید


مورست یک اسپری یا کرم نیست، مورست هرگز یک دارو نیست

مورست برنده بهترین اختراع قرن محصولات آرایشی در آمریکا می باشد

با مورست فقط بعد از 30 ثانیه مو های شما پر پشت و زیبا خواهند شد ...


قیمت : 22000 تومان

آیا دارو و درمان روی موهایتان جواب نداده؟ آیا از کم مویی خود رنج می برید؟ بهترین و عملی ترن راه حل شما استفاده از مورست می باشد. مورست ریزش مو های شما را مخفی و موی سر شما را پر پشت می کند.

مشخصات مورست:
نام محصول: پودر پرپشت کننده مورست
نام به لاتین: Morast
ساخت کشور: سوئد 
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران: 34/13369
درجه کیفیت: کیفیت عالی
رده مصرف: مردان ، زنان ، همه سنین
وزن خالص محصول: 12/5 گرم

پرپشت کننده و حجم دهنده مو در 30 ثانیه، 100% گیاهی و بدون عوارض

با خاصیت ضد باکتری و ضد ریزش مو، محصول کشور سوئد





مورست "Morast" چیست؟
مورست مواد کوچک ساخته شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است که تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ساخته شده است.  هنگامی که شما از مورست استفاده می کنید این الیاف به مو های شما می چسبند و رشته مو های مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه مو های شما را پرپشت نمایان می دهند.
مورست ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند با مصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند و ظاهر طبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید.
طرز مصرف مورست بسیار ساده است فقط کافیست ظرف مخصوص مورست  را بر روی محلی که موهای شما در آن منطقه کم پشت شده نگاه دارید و آن را به آرامی تکان دهید. در عرض چند ثانیه هزاران رشته موی نازک هم رنگ موی شما در کنار موهای نازک وکم پشت شما تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی که در آنها وجود دارد چنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که تمام شبانه روز و حتی در حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند.
مورست 100% طبیعی و گیاهی می باشد که برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.
حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند. این محصول به دلیل استفادۀ خارجی (EXTERNAL USE) کوچک ترین خطری برای مو ندارد.

دیگر پرپشت شدن مو های شما یک رویا نیست

با مورست در عرض 30 ثانیه موهای شما پرپشت و زیبا خواهد شد


قیمت : 22000 تومان

ویژگی های محصول:
 - استفاده آسان و سریع
 - کاملا بی خطر و بدون عوارض
 - جواب دهی فوری و سریع (در عرض 30 ثانیه)
 - جواب دهی 100درصدی روی همه افراد
 - قابل استفاده در همه جا
 - با ماندگاری بالا

چگونه از مورست استفاده کنیم؟
قبل از مصرف مورست حتماً موهای خود را با آب گرم و شامپو خوب بشویید. کمترین چربی باعث عدم استحکام قدرت چسبندگی مورست به موهای شما می شود.
سپس مورست را با فاصله حداقل 15-10 سانتی متر روی قسمت های کم پشت مو بپاشید. سپس با کف دست و یا یک شانۀ پلاستیکی آن ها را به قسمت های پایین تر تار مو هدایت کنید، به صورتی که ذرات مورست به قسمت های پایین کف سر شما متصل گردند. توجه داشته باشید اینکه این عمل باید بسیار آرام انجام شود. دوباره با کمک آینه قسمت های کم پشت را مجدداً مورست بریزید و دوباره آن ها را به قسمت های پایین مو هدایت کنید تا کوچک ترین اثری از کم پشتی باقی نمایند.
برای نتیجۀ بهتر می توانید از FIXATOR یا اسپری های حالت دهند مو استفاده کنید. این اسپری ها باعث می شوند که یک لایه دی الکتریک بر روی موها و ذرات مورست ایجاد گردد و طول عمر استفاده را افزایش می دهد و چسبندگی را بیشتر می کند.همچنین در محیط های مرطوب استفاده از اسپری مو توصیه می گردد.
باران و و عرق و یا رطوبت های خارجی اثری بر روی مورست ندارد. از شنا کردن با مورست خودداری کنید و حتی المقدور بعد از استفاده به موهایتان دست نزنید تا شکل آن ها به هم نریزد.
برای خانم ها پس از اتمام کامل آرایش مو مصرف آن پیشنهاد می شود که باید قسمت های پایین مو و چسبیده به کف سر منتقل گردد و سپس اسپری استفاده گردد. برای ایجاد فرم و حالت در جلوی موها قسمت هایی از سر که دچار کم پشتی می باشد پیشنهاد می گردد که ابتدا از اسپری استفاده کنید و آن را با سشوار حالت دهید و خشک کنید و سپس از مورست استفاده کنید و پس از مصرف مجدداً اسپری بزنید. البته معمولاً مورست را برای قسمت هایی که کم ترین حالت دادن را انتظار دارید استفاده کنید که باید از قسمتهای پائین مو به قسمتهای چسبیده به کف سر منتقل گردد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 22000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

عینک پلیس مدل S8552

عینک پلیس مدل S8552 مدل برگزیده ســـال 2012 به همراه کیف و دستمال اورجینال. بسیار زیبا و خیره کننده با کیفیتی بی نظیر و UV 400 ، برای اولین بار در ایران ...


عینک پلیس مدل S8552

مدل برگزیده ســـال 2012

عینک فوق اسپرت با طراحی جدید

جذابیت و زیبایی حق شماست…

این عینک با شماره سریال اصلی (حک شده روی عینک) همراه با

کیف و دستمال اورجینال عرضه میشود


قیمت : 34000 تومان



عینک پلیس S8552 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین عینک های عرضه شده کمپانی پلیس می باشد. این عینک با کیفیت بالا و با یووی 400 و استاندارد کامل عرضه می شود و در حال حاضر قیمت اصل این محصول در بازار ایران بین 80 تا 110 هزار تومان می باشد که با مراجعه به یک فروشگاه عرضه محصولات پلیس میتوانید قیمت این مدل را مشاهده کنید، عینک عرضه شده توسط فروشگاه میهن استور هم نیز هیچ تفاوتی با مدل های داخل بازار ندارد و فقط خرید کلی و مستقیم این امکان را برای ما فراهم کرده است که آن را با قیمتی مناسب عرضه کنیم.


قیمت : 34000 تومان



مـدل برگـزیده معــروفتــرین بازیگـــران هالــــیـوود

پرفــــروش ترین عینــک تمـام دوران کــمپانی police

در انتخاب این مدل بی نظیر و استثنایی شک نکنید!

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست …



طراحی این عینک به صورت یک تکه و فرم آن استیل می باشد.عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد..لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان و خانمها می باشد.

یک عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:
۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود


قیمت : 34000 تومان



عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2012

جذابیت و زیبایی حق شماست…

برای سلایق مختلف

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 34000 تومان



  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! یک راه حل آسان و سریع فقط در عرض چند ثانیه


تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت - Slim-N Lift

آیا از فرم بد لباس در بدنتان در عذاب هستید ؟

آیا شما شکم دارید و می خواهید که دیده نشود ؟

نمی توانید کت شلوار و لباس های مجلسی بپوشید ؟

آیا نمی توانید لباس های شیک و به روز بپوشید ؟

همه مشکلات شما با تی شرت لاغری حل می شود

یک راه حل آسان و سریع فقط در عرض چند ثانیه

با الیاف ضد گرما و تعریق جهت استفاده آسان در تابستان ...



قیمت : 35000 تومان

تا به امروز تمام گنهای لاغری و لباسهای زیر فرم دهنده تولید شده برای خانمها بوده. غافل از این که آقایان نیز میتوانند بخشی از بدشانسی خارج از کنترل بدن خود را از ین طریق برطرف ساخته و آرزوی اندامی متناسب و خوشفرم را عملی سازند.
شرکت Slim-n Lift Mens Shirt بهترین سازنده لباسهای لاغری و گنهای فرم دهنده به تولیدی موفق و فوق العاده پرفروش و کار آمد در زیبایی وتناسب اندام آقایان پرداخته که تحت نام Slim-n Lift Mens Shirt عرضه می کند. این لباس علاوه بر کاهش سایز و زیبایی ظاهر باعث افزایش گردش خون و موجب لاغری واقعی نیز میگردد. در عین حال استفاده از آن بسیار راحت می باشد.
تی شرت لاغری یا اسلیم لیفت مردانه یک محصول جدید برای مردان است این محصول باور نکردنی برای پنهان کردن شکم و پهلو ها ساخته شده که می توان آن را از زیر پیراهن یا لباس بپوشید.
ویژگی های این تی شرت زیر پیراهنی بودن آن ، راحت بودن سفت بودن آن که باعث جمع شدن ناحیه شکم و پهلو ها می شود و استفاده آسان آن است.
حالا شما می توانید با این محصول بدون لاغری ، بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فرم ناخوشایند شکم و پهلوهای خود را از دید ها پنهان کنید.



قیمت : 35000 تومان

جدول سایز بندی تیشرت:

(لطفا سایز مورد نظر را هنگام سفارش در قسمت پیغام ذکر نمایید)
 




قیمت :
35000 تومان

ویژگی های تی شرت لاغری مردانه:
 - نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
 - راحت و محکم
 - در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
 - با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
 - محکم با دوام و مقاوم
 - مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
 - نوع پارچه کشی منحصر به فرد

تی شرت لاغری ساخته شده از الیاف و پارچه فوق العاده راحت است. طراحی خاص آن باعث می شود ضمن اینکه به بدن فشار زیادی نمی آورد فرم بدن را همانند ورزش کاران نمایان می کند. حرکت های روزانه کار در اداره و حتی ورزش با آن هیچ مشکلی ندارد.
بعد از پوشیدن این تی شرت شما می توانید لباس و پیراهن مورد علاقه خود را بپوشید ضمن اینکه هیچ کس نمی تواند باخبر شود که زیر لباس شما این تی شرت را پوشیده اید.
با اطمینان خاطر می توان گفت که تنها این محصول است از لحاظ راحتی جواب دهی سریع و مطمئن از بهترین روش برای خوش فرمی می باشد.



قیمت : 35000 تومان

سوالات متداول :
این تی شرت برای چه کسانی خوب است ؟
برای مردانی که دارای پهلو شکم و سینه هایی نافرم هستند. بلافاصله با پوشیدن این تی شرت پوشیده خواهد شد.
چرا برای مردان فقط تی شرت تولید شده است ؟
چون 80 درصد مردان چاق ناحیه شکم پهلو و تا حدی سینه نسبتا بزرگی دارند.
آیا می توان این تی شرت را شست ؟
بله محدودیتی در شستن آن وجود ندارد فقط با آب ولرم شسته شود.

نظرات استفاده کننده ها :
 - وقتی من اسلم لیفت مردانه را پوشیدم بخش میانی بدنم فورا صاف و محکم شد. باور نکردنی بود.
 - اکثر لباسا برام نمی اومدند ولی با این گن لاغری دیگه می تونم هر مدلی رو بپوشم
 - این تی شرت از زیر لباس اصلا خودش رو نشون نمی ده خیلی عالیه.



قیمت : 35000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

فایر تایر - Fire Tire

فایر تایر چراغ های LED بسیار قوی است که دارای سنسور هوشمند می باشد. شما با تهیه فایر تایر می توانید چرخ های خودرو، موتور و دوچرخه خود را آتشین کنید و نظر دیگران را به اتومبیل خود جلب نمایید.


فایر تایر - Fire Tire

درخشش آتش در لاستیک شما !!!

100 % اورجینال

 مناسب برای انواع اتومبیل ، موتور و دوچرخه

با فایرتایر به اتومبیل خود جلوه دهید

با نور افشانی بی نظیر

 دارای رنگ های مختلف و 8 حالت فلاشر

 مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

 همه خیره جلوه بی نظیر اتومبیل  شما خواهند شد!

 با کمترین هزینه جلوه آتش را به اتومبیل، موتور و دوچرخه خود دهید!

این محصول در بسته بندی 2 تایی عرضه شده است.


قیمت : 12500 تومان



این محصول در بسته بندی 2 تایی عرضه شده است.

 قابل استفاده برای انواع اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه

دارای سنسور هوشمند حرکت

 با کیفیت بالا و نور باورنکردنی

 ضد آب و گرد و خاک ...

محصولی متفاوت و بی نظیر برای اولین بار در ایران

 برترین محصول در گروه لوازم جانبی اتومبیل در سال 2011


قیمت : 12500 تومان



حتما از خودتان می پرسید فایر تایر چیست ؟ فایر تایر چراغ های LED بسیار قوی است که دارای سنسور هوشمند می باشد. شما با تهیه فایر تایر می توانید چرخ های خودرو، موتور و دوچرخه خود را آتشین کنید و نظر دیگران را به اتومبیل خود جلب نمایید...
فایر تایر دارای سنسور حرکت هوشمند می باشد که نسبت به نمونه های بدون سنسور آن دارای مزیت های زیر می باشد. وقتی که چرخ شروع به حرکت می کند سنسور فعال شده و دستگاه روشن می شود. این روش علاوه بر راحتی و زیبایی کار تا حدود زیادی از مصرف اضافی باتری جلوگیری می کند و دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن هر کدام از آن ها نمی باشد...

همه خیره جلوه بی نظیر اتومبیل  شما خواهند شد!

ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد

دارای بدنه ی فلزی جهت استحکام در سرعت های زیاد

دارای نوری شفاف و یک دست...


قیمت : 12500 تومان



ویژگی های محصول فایر تایر:
- کیفیت فوق العاده بالا
- نور افشانی بی نظیر
- قابل استفاده در اتومبیل، موتور و دوچرخه
- دارای سنسور هوشمند
- ضد آب و گرد و خاک
- دارای بدنه ی فلزی جهت استحکام در سرعت های زیاد
- دارای نوری شفاف و یک دست
- 100% اورجینال
- این محصول در بسته بندی ۲ تایی عرضه شده است و این قیمت برای ۲ عدد از این محصول می باشد



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12500 تومان



  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

موکن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید میتوانید از ان استفاده کنید. با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت.


ست کامل موکن میکروتاچ مکس MicroTouch Max

دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو

نمونه قوی تر و با کیفیت تر شده موکن میکروتاچ قبلی


موکن بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زاید بدن

میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد است



قیمت : 27000 تومان

موکن گوش وبینی میکروتاچ ماکس سری جدید و باقابلیت بالای مدل قبلی است که برای مسافرت و یادر محیط کار و اتومبیل و حتی منزل به کار می رود. در این موکن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید. بدون خراشیدگی و بریدگی با۵۰% قدرت بیشتر نسبت به مدل قدیمی با استفاده ازباطری قلمیXAAA و ...
موکن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید میتوانید از ان استفاده کنید. با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد میکرو تاچ مکس استفاده بسیار

آسان از ان است که موها را با هر ضخامتی  که باشند به سرعت و به طور کامل از بین میبرد.


ما این محصول را هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد میکنیم ...


قیمت : 27000 تومان

ویژگیهای میکرو تاچ مکس Micro Touch MAX
- برای استفاده بر روی موهای صورت,بینی,ابرو و موهای بدن
 - حرکت عالی بر روی پوست
 - استفاده ی بسیار راحت
 - دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها
 - کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست
 - شامل یک باتری قلمیXAAA با کمترین مصرف

محصولی که به دلیل کیفیت بالا و کارایی مناسب و راحت هیچ گاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد

در این فروشگاه نمونه اصل و اورجینال با بسته بندی پلمپ شده و مناسب برای هدیه ارائه می گردد



قیمت : 27000 تومان

خصوصیات میکرو تاچ مکس Micro Touch MAX
- میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد مردان است که با باطری(کم مصرف آلکاتل) شارژ میشود.که موهای هر قسمت از بدن را با دقت و ظرافت از بین میبرد.
- میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را ببرد که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی .
- میکرو تاچ برای سیبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی، پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر می توانید استفاده کنید.
- میکرو تاچ موهای زائد بدن را به راحتی و بدون درد از بین میبرد وموتور قوی و سایز بزرگ آن مخصوص آقایان ساخته شده است.
- شما پس از استفاده از میکروتاچ جذابتر به نظر میرسید و احساس بهتری خواهید داشت
- هیچ چیز مثل میکروتاچ موهای گردن شما را اصلاح نمیکند.
- میکرو تاچ برای رفع موهای زائد بینی و گوش ایده ال است.
- میکرو تاچ موهای شانه ،بازو،سینه، پشت شما،رابه دلخواه شما زیاد یا کم اصلاح میکند و استفاده از آن بدون درد است .
- میکرو تاچ کاربری و نگهداری آسان دارد.
- میکرو تاچ خوش دست هست.
- میکرو تاچ ایمن می باشد و به پوست آسیبی نمی رساند.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 27000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

موس بی سیم اپل که دارای زیبایی بی نظیری بوده فوق العاده با کیفیت و سبک نیز می باشد. این موس دارای خاصیت آیرودینامیکی می باشد که از خستگی دست هنگام کار با رایانه جلوگیری می کند.


موس بی سیم طرح اپل

فوق العاده سبک و با کیفیت

شیک ترین و حرفه ای ترین موس عرضه شده در جهان ...


با سیم های دست و پاگیر موس های قدیمی خداحافظی کنید!

شما می توانید با استفاده از موس بی سیم اپل تا 8 متر


 دور از رایانه، ویندوزتان را کنترل کنید ...


با خاصیت آیرودینامیکی فوق العاده جهت جلوگیری از خستگی دست

برای اولین بار در ایران همراه با 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 39000 تومان

موس بی سیم و یا همان وایرلس اپل یکی از جدیدترین موس های عرضه شده در جهان می باشد که طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. این موس که دارای زیبایی بی نظیری بوده فوق العاده با کیفیت و سبک نیز می باشد. موس بی سیم اپل دارای خاصیت آیرودینامیکی می باشد که باعث می شود دست شما هنگام کار با رایانه هیچگاه احساس خستگی نکند.
از دیگر ویژگی های این موس برد 8 متری آن می باشد که شما با استفاده از آن می توانید تا 8 متر دور از رایانه ، ویندوزتان را کنترل نمایید. موس اپل دارای بسته بندی اورجینال و شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.


قیمت : 39000 تومان

ویژگی های موس بی سیم اپل:
- این موس یکی از زیباترین موس های موجود در بازار می باشد که به تازگی عرضه شده است.
- تکنولوژی لیزری بکار رفته در این موس آنقدر قدرت دارد که به شما این امکان را میدهد تا موس را بدون موس پد  هم به راحتی بر روی سطوح مختلف استفاده کنید.
- ماندگاری بالای این موس از قابلیت های ممتاز این موس می باشد.کلید های این موس عمر طولانی دارند و میتوانید با خیال راحت تا مدت ها از این موس استفاده کنید.



- این موس با تمامی سیستم عامل ها(ویندوز و مکینتاش) سازگاری دارد و بدون نیاز به نصب به سادگی روی سیستم عامل بارگذاری می شود.
- وزن بسیار سبک موس عامل بسیار مهم در راحتی کار با موس است و برای کسانی که طولانی مدت با کامپیوتر کار میکنند بسیار مناسب است.
- همچنین شکل آیرودینامیکی موس از خستگی دست شما جلوگیری میکند.


قیمت : 39000 تومان


- در این موس از فناوری نانو استفاده شده است که ان را از دیگر موس ها متمایز میکند.
- این موس دارای بسته بندی شکیل و اورجینال می باشد.
- موس بی سیم اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض نیز می باشد.





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

خرید پستی آموزش جامع SketchUp 2016


خرید پستی آموزش تایپوگرافی به سبک Punk


خرید پستی آموزش بازی سازی با نرم افزار Unreal Engine


خرید پستی آموزش مدل سازی کاراکترهای بازی بوسیله ZBrush و 3Ds Max


خرید پستی آموزش تکنیک های رندر با کیفیت AOV در نرم افزار Nuke


خرید پستی آموزش نورپردازی و رند حرفه ای بوسیله موتور رندر Arnold for Maya


خرید پستی آموزش موتور رندر Cycle در نرم افزار Blender


خرید پستی آموزش طراحی کاراکتر بوسیله ادیت عکس ها در Photoshop


خرید پستی آموزش نرم افزار Tracking و MatchMoving معروف SynthEyes


خرید پستی آموزش جامع امکانات ادیت نرم افزار Davinci Resolve 12


خرید پستی آموزش داده ورزی در علم ژنتیک - Genomic Data Science


خرید پستی آموزش نوشتن یک موتور جستجو و یک Social Network بوسیله زبان Python


خرید پستی آموزش صفر تا صد میکس حرفه ای - ساده تا پیشرفته


خرید پستی آموزش کامل بازاریابی حرفه ای برنامه های موبایل


خرید پستی آموزش میکس و مسترینگ موزیک های الکترونیک بوسیله نرم افزار Ableton Live


خرید پستی آموزش ساخت وب کامپوننت ها بوسیله زبان برنامه نویسی Dart


خرید پستی آموزش کامل Blender - یادگیری سریع مباحث دنیای 3D


خرید پستی آموزش بازی سازی بوسیله نرم افزار Unity 5


خرید پستی آموزش نوشتن یک گاه اینترنتی بوسیله فریم ورک Java Spring


خرید پستی آموزش جامع CCNP TSHOOT 2015 Video Boot Camp with Chris Bryant


خرید پستی آموزش ساده و کاربردی Citrix XenDesktop 7.6


خرید پستی آموزش کسب درآمد بیشتر ویژه کارآفرینان و برنامه نویسان


خرید پستی آموزش ساخت محصولات Internet of Things بوسیله Arduino


خرید پستی آموزش کامل نرم افزار Primavera


خرید پستی آموزش جامع QlikView Server and Publisher


خرید پستی آموزش ساخت سیکل راه رفتن و دویدن در انیمیشن های سه بعدی


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

خرید پستی آموزش زیبانویسی متن در عکس ها بوسیله Photoshop CC

خرید پستی آموزش طراحی منوی کافی شاپ بوسیله InDesign CC

خرید پستی آموزش کاملا عملی جی کئوری - jQuery

خرید پستی آموزش آسان و زیبای لایت روم 5

خرید پستی آموزش سایت سازی آسان با استفاده از Muse CC و Business Catalyst

خرید پستی آموزش کار با ابزارهای Select در Photoshop CC

خرید پستی آموزش کاملا کاربردی سایت سازی آسان با Muse CC

خرید پستی آموزش ساخت افکت برای صفحات وب بوسیله Muse CC

خرید پستی آموزش تبدیل فایل های فتوشاپ به قالب HTML برای وب سایت

خرید پستی آموزش کامل مدیریت رنگ ها در Photoshop CC

خرید پستی آموزش کاملا عملی Prelude CC

خرید پستی آموزش استفاده از فتوشاپ CC در طراحی وب

خرید پستی آموزش کاملا عملی Premiere Pro CC

خرید پستی آموزش کاملا کاربردی Photoshop CC

خرید پستی آموزش کاملا عملی SpeedGrade CC

خرید پستی آموزش کاملا عملی Story CC

خرید پستی آموزش تکنیک های سریع و کاربردی طراحی و برنامه نویسی وب

خرید پستی آموزش آسان مبانی وردپرس

خرید پستی آموزش طراحی و برنامه نویسی ، برنامه های موبایل بوسیله Adobe Flash CC

خرید پستی آموزش ادیت و سفارشی سازی سایت های وردپرس بوسیله Dreamweaver CC

خرید پستی آموزش کامل Blend و Gradient Mesh در Illustrator CC

خرید پستی آموزش آسان ساخت سایت ویژه عکاسان بوسیله Muse CC

خرید پستی آموزش حرفه ای Cisco CCNP Security 300-207 SITCS

خرید پستی آموزش حرفه ای CompTIA A+ 220-901

خرید پستی آموزش مدرک امنیتی ISACA CISA 2016

خرید پستی آموزش حرفه ای Puppet

خرید پستی آموزش حرفه ای Cisco CCNA Collaboration 210-060 CICD

خرید پستی آموزش مدرک مدیریت پروژه PMP 2016

  • خرید پستی